Запровадження екостандарту Євро-7 матиме значний вплив на автомобільний ринок. Автовиробникам доведеться внести значні зміни в конструкції автомобілів, щоб відповідати новим вимогам. Це, ймовірно, призведе до зростання цін на автомобілі.
Нові вимоги також можуть призвести до скорочення пропозиції автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ). Автовиробники, ймовірно, будуть більше зосереджуватися на виробництві електромобілів і гібридних автомобілів Ці рішення викликали хвилю дискусій у зв’язку з їхнім впливом на ринок автомобілів та виробників.
Ухвалені стандарти передбачають нові ліміти викидів шкідливих речовин та додатковий розподіл допустимих викидів для легких комерційних транспортних засобів за їхньою вагою. Однак, крім цього, було висловлено ідею посилення обмежень викидів відпрацьованих газів для автобусів і вантажівок.
Варто відзначити, що обговорення про новий екостандарт Євро-7 тривають вже тривалий час. Головною причиною багаторазового перенесення введення цих вимог стали вимоги щодо їхньої реалізації, а також економічні аспекти, які турбують автовиробників. Тож нині ведуться активні обговорення щодо полегшення нових вимог до такого рівня, щоб забезпечити економічну доцільність виробництва, уникнути надмірного ускладнення силових установок автомобілів та не призвести до суттєвого зростання їхньої ціни.
Генеральний директор ACEA висловив позитивне ставлення до рішення Європарламенту щодо стандарту Євро-7. Вони визнали його більш реалістичним порівняно з попередніми пропозиціями. Однак, додають, що впровадження Євро-7 вимагає значних інвестицій в галузі транспортних засобів в складний економічний та геополітичний період.
CLEPA також підтримує новий підхід до Євро-7, наголошуючи на необхідності вдосконалення графіку впровадження разом з переглядом Директиви щодо якості повітря. Генеральний секретар підкреслив, що вартість впровадження більше не є проблемою за умови сприяння подальшим інноваціям та використанню передових технологій.
SDCM відзначила, що компроміс щодо Євро-7 не задовольнить всіх, але це добрий крок для усіх сторін. Вони вважають, що стандарт має бути реалістичним, враховуючи технологічні можливості, інакше він може мати серйозні наслідки для автопромисловості у ЄС.
Ці різні погляди представників ACEA, CLEPA та SDCM надають різноманітність в оцінці стандарту Євро-7, що може бути корисним для пошукових систем у пошуку інформації про його вплив та реакцію галузі.
Що чекає Україну?
Україна планує запровадити екостандарт Євро-7 у 2025 році. Це означає, що нові вимоги торкнуться і українського автомобільного ринку.
Очікується, що запровадження екостандарту Євро-7 призведе до зростання цін на нові автомобілі в Україні. Крім того, це може призвести до скорочення пропозиції автомобілів із ДВЗ.
Висновок
Запровадження екостандарту Євро-7 – матимуть значний вплив на автомобільний ринок, призвівши до зростання цін на автомобілі та скорочення пропозиції автомобілів із ДВЗ.
Залишити коментар