Запровадження екостандарту Євро-7 матиме значний вплив на автомобільний ринок. Автовиробникам доведеться внести значні зміни в конструкції автомобілів, щоб відповідати новим вимогам. Це, ймовірно, призведе до зростання цін на автомобілі.

Ухвалені стандарти передбачають нові ліміти викидів шкідливих речовин та додатковий розподіл допустимих викидів для легких комерційних транспортних засобів за їхньою вагою. Однак, крім цього, було висловлено ідею посилення обмежень викидів відпрацьованих газів для автобусів і вантажівок.

Генеральний директор ACEA висловив позитивне ставлення до рішення Європарламенту щодо стандарту Євро-7. Вони визнали його більш реалістичним порівняно з попередніми пропозиціями. Однак, додають, що впровадження Євро-7 вимагає значних інвестицій в галузі транспортних засобів в складний економічний та геополітичний період.
CLEPA також підтримує новий підхід до Євро-7, наголошуючи на необхідності вдосконалення графіку впровадження разом з переглядом Директиви щодо якості повітря. Генеральний секретар підкреслив, що вартість впровадження більше не є проблемою за умови сприяння подальшим інноваціям та використанню передових технологій.
SDCM відзначила, що компроміс щодо Євро-7 не задовольнить всіх, але це добрий крок для усіх сторін. Вони вважають, що стандарт має бути реалістичним, враховуючи технологічні можливості, інакше він може мати серйозні наслідки для автопромисловості у ЄС.
Ці різні погляди представників ACEA, CLEPA та SDCM надають різноманітність в оцінці стандарту Євро-7, що може бути корисним для пошукових систем у пошуку інформації про його вплив та реакцію галузі.
Що чекає Україну?

Очікується, що запровадження екостандарту Євро-7 призведе до зростання цін на нові автомобілі в Україні. Крім того, це може призвести до скорочення пропозиції автомобілів із ДВЗ.
Висновок
Запровадження екостандарту Євро-7 – матимуть значний вплив на автомобільний ринок, призвівши до зростання цін на автомобілі та скорочення пропозиції автомобілів із ДВЗ.
Залишити коментар