Продаємо авто: покрокова інструкція швидкого продажу авто онлайн

Продаж авто онлайн — ціла наука, суть якої не просто виставити авто на продаж, а продати його швидко й за ту ціну, яку воно коштує. А якщо пощастить то й трохи дорожче. Ми підготували невеликий список, дотримуючись якого, ви легко й невимушено зробити це легко та невимушено й на найпопулярнішому сайті країни — AUTO.RIA

Отже, ви вирішили, що вашій ластівці пора в люди. Цей момент рано чи пізно трапляється незалежно від того, яке саме у вас авто й як сильно ви до нього звикли. Відповідно, до цього треба бути готовим всім.

В першу чергу усуньте всі аудіовізуальні недоліки, що можуть зіпсувати в принципі приємні враження. Наприклад, стукіт втулки стабілізатора чи скрипучий дверний завіс — копійчаний дефект, а осад-то лишається…

Перевірте електроніку. Фахівець може прочитати сканером бортових систем усі несправності, що зберігаються в пам’яті комп’ютера. Часто вони вже неактуальні чи свідчать про тимчасові помилки. Усе це варто стерти, оскільки наведе покупця на думку, ніби авто має купу проблем. Що, звісно ж, не так.Приведіть авто в порядок: салон, багажник, моторний відсік. Заберіть зайві предмети — документи, флешки, зарядки й таке інше — лишились повинні.

тільки домкрат, колісний ключ і запаска. Після цього заженіть ластівку на мийку або, за потреби — в хімчистку. Всі люблять, коли машина у стані “як у салоні”.

Підготуйте документи так, щоб вони завжди були під рукою. Для звичайного продажу, коли мова не йде про довіреність чи кредитну заставу, все, що вам треба, це свідоцтво про реєстрацію (він же техпаспорт) ваш паспорт (книжечка чи ID картка) та індивідуальний податковий номер платника податку (в народі “ідентифікаційний код”). 

Виберіть день, час і місце зйомок. Це має бути сухий погожий день. Не рекомендуємо робити це ввечері, в дощ чи снігопад. В ідеалі, коли сонячно, але прямі промені розсіюються легкими хмарами. Також підійде, якщо погода похмура – буде менше контрастних тіней. У місці зйомок ніщо не повинно відволікати увагу від авто — достатньо простору та мінімум інших об’єктів.

Зробіть фото. В налаштуваннях встановіть максимальну роздільну здатність (або кількість мегапікселів) та найвищу якість збереження. Зробіть головну фотографію, яка стане обкладинкою пропозиції. Зазвичай таку роблять спереду, трішки з кута, з нижньої точки. Для ефектності можна увімкнути фари й повернути колеса. Обійдіть машину, фотографуючи її з різних ракурсів. Можна зробити кілька варіантів з відкритими дверима й багажником. Не забудьте про шини, диски, та суттєві недоліки, якщо такі є. Дотримуйтесь горизонтальної орієнтації. При фото зсередини поставте кермо у «нульове» положення. Зробіть знімки передніх та задніх сидінь, відкритих дверей та всього, що вважаєте важливим – підлокітники, ящики для дріб’язку, люк тощо. Покажіть аудіосистему та зніміть панель приладів із заведеним мотором, щоб продемонструвати відсутність попереджень та помилок. Можливо, для цього доведеться сісти на задній ряд та розташувати камеру між передніми сидіннями. Після цього є сенс сфотографувати моторне відділення та багажник, можливо, варто показати додаткові сидіння, якщо такі є, засоби захисту, чи інше обладнання. Обов’язково покажіть усе, що віддаєте разом з авто – комплект зимової гуми чи бокс-багажник на дах. Більшості пропозицій достатньо 20-30, максимум – до 50 фото. Більше просто стомлює покупця і робить перегляд нудним. 

Зніміть відео. Це допоможе краще побачити особливості авто, а вам — отримувати дзвінки від вже зацікавлених покупців. Як на сайті, так і в мобільному додатку AUTO.RIA є окрема видача для відеоповідомлень (як сторіси у Instagram). Це може стати вашою додатковою точкою контакту з покупцями.

 

Дізнайтесь ринкову ціну своєї пропозиції. Це можна зробити онлайн за допомогою калькулятора розрахунку вартості авто. Він враховує ціну всіх актуальних пропозицій на AUTO.RIA. А, оскільки тут зібрано найбільше авто на продаж в країні — це є найточнішим відображенням реалій авторинку. 

Додайте авто на AUTO.RIA. Вкажіть VIN-код і не замальовуйте держ. номер — ця інформація потрібна для того, щоб AUTO.RIA міг перевірити авто за офіційними базами даних. Наприклад, на предмет розшуку і зафіксовані пробіги. Послуга безкоштовна, а перевірена інформація — завжди плюс для покупця. Заповніть технічні характеристики, звертаючи увагу на одиниці виміру (наприклад к.с. або кВт для потужності чи літри для об’єму циліндрів). В описі уникайте лаконічного «всі деталі за телефоном» та кліше «ідеальний стан», «пушка-ракета», «стан нового авто» тощо. В описі почніть із походження — «свіжопригнана», куплена в українському офіційному салоні, або ж, якщо авто з американських аукціонів, згадайте пошкодження, з якими воно було куплено ще тоді. Перелічіть корисні опції, такі як коробка-автомат, повний привод, асистент паркування та інше, що варте уваги та робить пропозицію більш виграшною. Розкажіть про останнє планове техобслуговування та скільки до наступного. Також можна додати про готовність до технічних перевірок та причину продажу. 

Користуйтесь інструментами продажу. В умовах конкуренції завжди виграє той, хто більш помітний або ж чия пропозиція просто вигідно вирізняється на фоні інших.

  1. Рівні ТОП допоможуть вам піднятись у пошуку, де вас побачить більше покупців. 
  2. Перепублікація допоможе освіжити дату публікації, завдяки чому ви теж підніметесь у пошуку — над усіма більш давніми пропозиціями. 
  3. Також ви можете замовити розширену перевірку VIN-коду або ж технічну перевірку авто на СТО. Це допоможе аргументувати ціну й підтвердити, що авто дійсно в гарному стані та/або без темного минулого.
  4. Змінюйте ціну. Щоразу при зміні вартості авто покупці, що додали його собі в Обране, отримують відповідні сповіщення. Це допомагає їм придбати авто за вигідною ціною та швидше зв’язуватись із продавцем.

Далі все залежить від того, як ви приймаєте дзвінки покупців. В першу чергу — ніколи не звертайтесь на «ти», у діловому спілкуванні це неприпустимо. За можливості відповідайте одразу. Якщо розмова не на часі — запитайте, чи зручно буде поговорити через 10-20 хвилин. Деякі питання можуть звучати провокативно, наприклад “навіть по фото бачу, що фарбоване” — тримайтесь спокійно, а відповідайте впевнено та прямо. Коли ж питання закінчаться – беріть ініціативу в свої руки. Розкажіть про переваги авто, скажімо, про його надійність чи економність. Але й не переконуйте, ніби навколо лише мотлох, і тільки ви варті уваги. Зверніть увагу, що торг можливий тільки при зустрічі: опустите ціну раз — швидше за все, доведеться знизити ще раз, коли машину оглянуть і хай навіть дрібні недоліки, але, все ж, роздивляться. 

Після якоїсь телефонної розмови на вас чекатиме зустріч із покупцем. Тут все має бути як на фото. І машина — чиста та без зайвих предметів у салоні й багажнику, і час та місце — світла пора доби, суха ясна погода, не надто тісно й не дуже шумно. За можливості проявіть ініціативу та продемонструйте щось наживо – побачене на власні очі завжди краще, ніж почуте зі слухавки. Дозвольте оглянути автомобіль, зазирнути у підкапотний простір та багажник. Перед тим, як довірити покупцеві власноруч пройти тест-драйв, уточніть, який у нього водійський стаж. 

На етапі торгу ви повинні орієнтуватися в цінах на ринку й, відповідно, встановити для себе межу, нижче якої ціну не опускатимете. Запитайте, яку ціну готовий заплатити покупець — іноді вона навіть вище вашої межі. Один із варіантів фіксації мінімальної ціни та використання її як аргументу – чи є прямо зараз на ринку аналогічні варіанти за ці ж гроші. 

І коли всі питання будуть зняті — наступний етап у історії продажу вашого авто стане останнім — СЦ МВС. Уже за кілька годин ви оформите угоду й отримаєте кошти для вашого наступного автомобіля.

 

Продаємо авто безпечно: покрокова інструкція

1.

Усуваєте аудіовізуальні недоліки

2.

Перевіряєте електроніку та зітріть неактуальні помилки

3.

Прибираєте салон і багажник, миєте авто, за потреби хімчистка

4.

Перевіряєте наявність документів і тримаєте їх під рукою

5.

Вибираєте день, час і місце для фотозйомки

6.

Фотографуєте авто — 20-30 фото зовні та зсередини + відео

7.

Дізнаєтесь ринкову ціну для своєї пропозиції

8.

Додаєте авто на AUTO.RIA (не забудьте про VIN-код)

9.

Користуєтесь інструментами продажу: ТОПи, перепублікації, перевірки

10.

Приймаєте дзвінки від покупців

11.

Проводите зустрічі та влаштовуєте огляди зацікавленим покупцям

12.

Торгуєтесь, не опускаючись нижче встановленої межі

13.

Оформлюєте продаю у СЦ МВС