Історія виникнення найвідоміших американських автомобільних логотипів.
Напевно, усім відомо, що одна з найбільших автомобільних промисловостей у світі знаходиться саме в Америці. Чого тільки вартий сам «General Motors». В цілому, цю промисловість там представляють: маслкари, дорогі електромобілі преміум-класу та пікапи.
Cadillac
Детройт вважається столицею американської автомобільної промисловості, тому марку машини Cadillac назвали на честь іспанця Антуана де Ламот-Кадільяка, який був засновником цього міста. По-англійськи це іспанське прізвище згодом почало звучати саме Каділак. Окрім цього, логотип цієї моделі був також взятий з герба сім’ї Кадільяка. На початках він був зображений з короною, яка знаходилась зверху. Однак, з 2002 року її забрали, а на заміну зобразили вінок, що символізує ідеальність над іншими.
Chevrolet
Марка саме цього автомобіля була названа на честь одного із засновників Луї Шевроле, а інший співзасновник Вільям Дюран вибрав емблему для бренда автомобіля. Загалом історія виникнення логотипу цієї компанії має три відомі версії. В першій, коли Дюран перебував в Парижі, то в кімнаті готелю на шпалерах він побачив метелика-хреста і зробив його логотипом. В другій версії розповідається, що він часто любив малювати різні варіанти для емблеми. Тому в один день йому випадково спав на думку образ краватки-метелика. В третьому варіанті Дюран замітив цей знак в одній із газет, де була розміщена реклама вугільної компанії.
Buick
На самому початку напис «Buick» був логотипом марки. Просто це відтворювалось у різних варіаціях. Згодом до логотипа була додана цифра вісім. Це означало восьмициліндрові двигуни автомобілів фірми. Потім емблему повністю змінили і її символізував герб аристократичної родини в Шотландії, яка займалась машинобудуванням. Через деякий період його поділили на три частини, що символізувало три головні моделі автомобілів, які фірма випускала: LeSabre, Invicta та Electra.
Ford
Саме завдяки нещасному випадку, який стався з Генрі Фордом і виникли перші машини цієї фірми. Через його невдале падіння з коня, він прийняв рішення винайти такий транспортний засіб, який був би безпечний і надійний. А найголовніше – людина не могла б так легко покалічити себе, як при їзді на коні. Згодом у 1907 році було створено найперший логотип. Він був овальний, що означало «клеймо найвищої проби». Інакше кажучи, це розшифровували як економічність і надійність. Через п’ять років логотип був модифікований. Сама форма емблеми була замінена на трикутник з крилами. Це символізувало, що все має бути швидко, легко, надійно і витончено. Однак, у 1926 році логотип повернули назад до попередньої форми з буквами.
Dodge
Перший логотип компанії Dodge був круглої форми. Також там було зображено два пов’язані між собою трикутники та шестикутна зірка, в центрі якої знаходились ініціали «DB», а по краях механічної деталі машини були зображені слова «Dodge Brothers». У 1936 році компанія вставила в логотип барана. Згодом була залишена тільки голова тварини разом із її вигнутими рогами. Однак, після цього майже 26 років бараняча голова не використовувалась на авто. У 2010 сам бренд було розподілено, а головною особливістю логотипу було саме слово «DODGE» разом з двома смужками, які були зображені похило.
Lincoln
Цікавим фактом про це авто є те, що його назвали на честь президента країни Авраама Лінкольна. З роками народилося багато теорій про походження емблеми Lincoln. Одні стверджують, що це компас, стрілки якого звернені до чотирьох сторін світу. Це демонструє намір компанії зробити свої автомобілі всесвітньовідомими. Інші стверджують, що емблема, яку називали «Зірка Лінкольн» або небесним тілом означає багатство і солідність бренду. Треті зовсім стверджують, що значок не має реального сенсу. З 1958 року Lincoln використовував в якості логотипу свого бренду чотирикутну зірку в обрамленні, а сам колір логотипу є сріблястий. Це означає елегантність, розкішний і неповторний стиль, який можна виявити в кожної моделі, що випускається цим всесвітньовідомим автовиробником.
Chrysler
Найперший логотип компанії був створений в 1924 році. Він був схожий на стрічку, яку зазвичай можуть вручати переможцям на різних виставках. У 1950 роках емблему було кардинально змінено. Загалом логотип за всю історію існування компанії змінювали дуже часто. Остаточною версією стала п’ятикутна зірка, яку було вписано в п’ятикутник. Часто говорять, що ці 5 кінцівок зображають 5 брендів компанії. Однак, це неправдива інформація. Відверто кажучи, тут немає якогось конкретного сенсу. Просто емблема виглядала гарно і стильно.
Tesla
Логотип марки автомобілів Tesla є одночасно простим і неймовірно креативним. Основним завданням емблеми було показати використання електричної енергії. Інакше кажучи, дивлячись на логотип, кожна людина повинна розуміти, що електричні двигуни – це модно, потужно, сучасно та дуже вигідно. На логотипі Тесла зображена буква Т, яка відображає секцію електромотора. Такий мотор був спроектований свого часу великим фізиком Ніколою Тесла. Раніше емблему було зображено в щиті, але дизайнери від нього відмовились. Зараз емблема Tesla зображується або в червоному кольорі, або в комбінації чорного і сріблястого. Ці кольори асоціюються з інноваціями та креативністю, якими славиться корпорація.
Залишити коментар