Варто почати з того, що саме Італія вважається країною, де вперше почали виробляти люксові спортивні автомобілі, тому в сьогоднішній статті  ми  розкажемо вам історії виникнення логотипів їхніх найвідоміших машин.

 Alfa-Romeo

Емблема Alfa Romeo вважається однією з найкращих автомобільних логотипів в історії графічного дизайну, незважаючи на те, що символ протягом багатьох років зазнав численні зміни. Його перша версія була представлена ​​в 1910 році. Компанія відразу  вибрала логотип дуже схожий на той, який використовується сьогодні. Ідея логотипу спала на думку  дизайнеру Романо Каттанео на площі Кастелло в центрі Мілана, коли він очікував на свій  трамвай. 

Тому на логотипі Alfa Romeo зображений Червоний Хрест з герба Мілана і коронування змія, що пожирає людину. Він заснований на легенді про те, що один із засновників сім’ї Вісконті з Мілана вбиває сарацина, у якого на щиті був зображений змій, який пожирає людину. Щит доставили в місто, і він послужив символом перемоги. Так червоно-білий прапор і з’явився на емблемі Alfa.

Fiat

Протягом всієї історії компанії  дизайн напису «FIAT» постійно змінювався,  слідуючи течіям моди. Але, тим не менш, як би не змінювався цей логотип –   його завжди можна впізнати. Загалом, з історією логотипу Фіат пов’язана не одна байка.  В одній з найвідоміших розповідається як керівник автопідприємства (за іншими даними – головний інженер) Маріо Майолі  їхав в машині біля заводу, і раптом усюди відключили освітлення. На тлі темніючого неба застигли величезні літери FIAT, які були  розміщені на даху. Ця краса так зворушила душу Майолі, що його рука потягнулась до олівця.

 Він намалював цей індустріальний пейзаж: синіюче небо, букви і просвіти між ними. Так народився логотип, що вперше з’явився на машині в 1982 році.

Maserati

Тризуб на логотипі Maserati був  взятий у відомого фонтана Нептуна в Болоньї. У 1920 році один з братів Мазераті, художник Маріо, використовував цей символ в логотипі. Таке зображення особливо підходило для спортивних автомобілів компанії у зв’язку з тим, що Нептун є символом сили і енергії. Крім того, цей фонтан є одним із символів міста.

Сучасний логотип Мазераті  зараз є одним з найбільш відоміших  марок автомобілів в історії. Синій колір на емблемі символізує силу, пристрасть, а білий – чистоту і красу марки.

Ferrari

Спортивні машини ця компанія почала випускати в 1929 році, а засновником марки вважається гонщик Енцо Феррарі. Він прагнув наділити кожну випущену модель авто унікальним стилем і неповторним набором характеристик. Для цього   засновник співпрацював з багатьма дизайнерськими компаніями. Логотип Феррарі був оприлюднений в 1929 році. Вороний кінь на яскраво-жовтому тлі вибраний не випадково – цьому передувала цікава історія: емблема застосовувалася на винищувачі Франческо Баракка (під час Першої світової війни), але через кілька боїв його літак був збитий.

У 1928 році Енцо Феррарі познайомився з батьками віртуозного льотчика, які запропонували використовувати емблему на автомобілях, мотивуючи таке рішення тим, що символ приносить удачу. Він прислухався до поради і вибрав зображення як Ferrari logo, доповнивши контурний малюнок золотистою підкладкою.

Lamborghini

На логотипі Lamborghini зображений розлючений бик і існує кілька версій виникнення саме цієї тварини на емблемі. По-перше, ідея логотипу належить самому засновнику компанії Ферруччо Ламборгіні, який був за знаком зодіаку тельцем і, мабуть,  він був прихильником астрологія. По-друге, компанія Lamborghini розпочала свою діяльність з виробництва тракторів, а бик є одним із символів агропромисловості. Форма логотипу Lamborghini – це щит, який за однією з версій  був взятий з емблеми Ferrari (на зло його власнику), просто Ферруччо замінив кольори на «свої» – чорний і золотий. 

Суперництво між двома лідерами почалося як тільки Lambo випустив свій перший автомобіль, а все тому, що Енцо Феррарі не хотів вислухати зауваження Ферруччо про свою продукцію. Таким чином, «настрій» бика можна інтерпретувати як відношення Ламборгіні до Феррарі – він його просто розлютив.

В автомобілях Buggati не було прокладок, тому захисні троси виглядали як мереживні візерунки. Цим пояснюється поява червоних точок на логотипі Bugatti. Інша теорія припускає, що старший Бугатті розглядав автомобілі свого сина як прекрасні прикраси, і точки символізують зв’язок з ювелірними виробами.