Як не помилитися у виборі СТО для свого автомобіля.

Хороша станція технічного обслуговування – це не тільки кваліфіковане і якісне надання послуги автомобілю, але і чесні взаємини з клієнтом. Вибір самого СТО залежить від деяких факторів: новизни авто, його моделі, наявності сервісів в конкретному населеному пункті, фінансової забезпеченості клієнта і т. д. Хороший сервіс, як і той, де обслуговують не якісно, має низку зовнішніх ознак, які можна розглядати, якщо знати на, що саме потрібно звернути увагу. Саме про це і буде розповідатися в цій статті, але для початку виберіть для себе декілька сервісів, до яких буде зручно добратися. Відвідайте їх і проаналізуйте побачене.

Зовнішній вигляд працівників СТО

Саме по зовнішньому вигляду працівників можна багато чого для себе зрозуміти. Наприклад, якщо їхня форма зовсім чиста і ви помітили, що роботи всередині сервісу практично немає, то варто задуматись: чи користуються послугами саме цього СТО інші клієнти? У випадку, якщо це дилер, то будьте готові до високих цін.

 Коли форма повністю брудна, пом’ята, а сильної завантаженості немає, то це ознака байдужого ставлення до свого робочого одягу, та і скоріше за все, до роботи. Позитивною ознакою можна вважати – якщо форма працівників є відносно забрудненою та ви помічаєте, що всі зайняті робочим процесом. Навіть, якщо майстер щойно знаходився під автомобілем, де на нього могли потрапити різні рідини упереміш з брудом, він все одно повинен мати запасну форму. Окрім цього, на території кожного СТО має бути душ для співробітників. Адже повага до себе, як і до інших, починається з охайного зовнішнього вигляду.

Чистота на території

Розкидані та поламані деталі, масляні плями по території або не покладені на місце інструменти є допустимими речами, якщо в даний час здійснюється ремонт, але якщо машина поїхала, то все повинно бути прибрано, а плями засипані тирсою. Однак, стерильна чистота може вказувати на те, що клієнти навідуються не часто.

Оцінка адміністративного приміщення та прийняття клієнтів

Людина, яка відповідає за прийняття автомобілів повинна володіти всією необхідною інформацією. Більш того, потрібно відразу інформувати клієнтів про ціни за певну послугу, а також про ймовірну можливість її підвищення при певних умовах. Загальний вигляд цих приміщень відразу вказує на ставлення до людей, а наявність комфортної кімнати очікування з видом на пости фахівців або кафе, де можна зручно провести час – це прояв турботи до клієнтів.

Публічність станції та наявність необхідних документів

По правилах в кожному СТО, на інформаційному стенді повинна бути інформація про сертифікати та дозволи на право займатися певною діяльністю. Наявність різних дипломів, нагород на стінах та стендах всередині сервісу. Ведення соціальних мереж, участь в різних рейтингах або об’єднаннях професіоналів. Саме ці речі є ознакою високої якості сервісу.

Не соромтеся запитувати, якщо вас щось цікавить.

По цьому відразу можна зрозуміти ставлення персоналу до вас, як до клієнта. Необхідно питати про все, що стосується обслуговування і ремонту обладнання, інструментів, а також про розцінки, час очікування і т. д. Навіть велика завантаженість роботою не повинна бути приводом хамства в сторону клієнта.

Спеціалізація

При наявності такої можливості, ремонт краще робити на СТО, яке спеціалізується саме на вашій моделі автомобіля. Майстрам вже відомі всі тонкощі та хитрощі такого ремонту, монтажу демонтажу деталей і заміни витратних матеріалів. Існує ймовірність, що універсальний майстер може зробити щось не так, або на ремонт буде потрібно набагато більше часу.

Оснащеність сервісу

Наявність якісного обладнання- запорука успішного ремонту автомобіля. Звичайно, за умови його регулярного калібрування та підтримки для належного стану. При візиті або дзвінку варто наперед дізнатися, чи є в наявності обладнання саме вашого виробника.

Надання можливості бути присутнім в цеху під час роботи з машиною.

Багато сервісів відмовляють в цьому. Вони аргументують це тим, що знаходитися в цеху є небезпечно. Однак, це право клієнта знати і бачити, як і за допомогою чого буде здійснено ремонт. Відверто кажучи, хорошому сервісу нема чого приховувати.

Гарантія виконання роботи якісно

Відповідь на це питання показує готовність сервісу нести відповідальність за роботу своїх співробітників і виправляти те, що було зроблено неправильно або неякісно.

Клієнтоорієнтованість

Ви можете спостерігати в момент очікування, як персонал спілкується з клієнтами, які приїхали раніше. Чи є система лояльності та чи кожну людину додають в базу даних для поліпшення якості подальшого обслуговування. Також чи пропонують безкоштовну діагностику і т.д. Все це вказує про бажання СТО зберегти клієнта.

Оформлення документів

Перед проведенням будь-яких робіт складається договір із зазначенням таких пунктів: вид робіт, термін виконання, відповідальні фахівці, вартість та час прийняття автомобіля. Після ремонту підписується акт виконаних робіт із зазначенням гарантійних умов.

Сподіваємось, що ця стаття була  корисною, а  наші  поради допоможуть вам в  виборі найкращого  СТО, яке задовольнить усі ваші потреби.

Також можемо вам порадити два чудових СТО які є нашими партнерами і надуть знижку якщо Ви усник клубу #carbaZarclub 

Автостервіс Pro-STO: avtoservis-pro-sto 

Автостервіс MercedeSolution. СТО яке спеціалізується на ремонті та обслуговуванні Mercedes: sto-mercedes