Історія виникнення французьких автологотипів

Citroen, Peugeot, Renault, Venturi та Bugatti є всесвітньо відомими марками, які випускає Франція. А Venturi та Bugatti навіть славляться своїми спортивними та преміум автомобілями.

Тому в сьогоднішній статті ми розповімо вам о історії створення цих фірмових логотипів.

Citroen

Історія створення емблеми саме цього автомобіля бере свій початок з 1919 року.  Сам логотип був схожий на ялинку. Однак, фактично це відображало зубці шевронного колеса. Саме це на початку починав виробляти фундатор компанії Андре Сітроен.

Все почалось з того, що Андре випадково знайшов на заводі досить незвичні шестерні. Йому ніколи не зустрічалися саме такі, адже колеса у них були з зубчиками.

Тоді засновник компанії вирішив викупити патент на ці шестерні. Потім він їх вдосконалив і дав назву – шевронні колеса.

Сама будова зубців шестерні була v- подібна, тому за рахунок цього вирішувалась проблема з осьовою силою. Таким чином вже не потребувалось вставлення валів і підшипників.

Відверто кажучи, логотип не змінювався перші сто років. Однак, у 2009 році його змінили – дві верхівки стали більш закруглені.

Peugeot

Логотип Пежо змінювався кілька разів, але концепція завжди залишалася єдиною. Наприклад, в 1998 році на емблемі з’явився синій колір, який символізував сучасний підхід. Лапи лева стали потужнішими і масивнішими, що означало силу корпорації і баланс усередині підприємства. У 2002 році був представлений так званий «Синій бренд» з чорною тінню лева.

У 1976 році після об’єднання Пежо і Сітроен народився холдинг PSA Peugeot-Citroën. Потім в 1978 група придбала Chrysler Europe. Щоб посилити свій корпоративний імідж, Peugeot повернувся до образа лева з вишуканим і витонченим дизайном під назвою «Lion fil».

Сучасний логотип Пежо містить сріблястий, синій і чорний колір. Синій асоціюється з далекоглядним підходом цього великого французького автовиробника. Срібло – це інновації і традиції, засновані на величезному досвіді. Чорний колір в основному використовується як тінь лева.

Renault

На самому початку емблемою автомобіля були ініціали 3-х братів: Марселя, Луї та Фердинанда. Однак пізніше її замінили на ромб, який нагадував алмаз.

Відомий всім шанувальникам значок Renault, був вперше представлений в 1992 році. Пізніше логотип був оновлений, і в 2004 і 2007 роках були внесені деякі зміни. Саме тоді назва компанії з’явилася на значку разом з жовтим квадратом, що зробило емблему більш сучасною і позитивною.  

Кожна деталь має особливе значення і відноситься до конкретних якостей компанії і автомобілів, які вона виробляє. Наприклад, сріблястий колір означає вишуканість і креативність. Жовтий фон означає процвітання і оптимізм.

Venturi

Venturi Automobiles була створена у відповідь Франції на італійський Ferrari.  Тому зовні вони є схожі саме на цю італійську модель. Перший Venturi був створений Клодом Пуаро і Жераром Годфроем, двома колишніми інженерами Heuliez, і вийшов в 1984 році.

Більш того, саме Venturi створив першу у світі машину, де гальма були зроблені з вуглецевого волокна.

Сама емблема цього автомобіля складається з овалу червоного кольору із синім трикутником  у вигляді гербу, а в середині є відображений птах, який летить із розпростертими крилами.

Bugatti

Логотип Bugatti представляє собою триколірну фігуру овальної форми. Шістдесят червоних точок, які символізують перли або страхувальні троси, вбудовані в вузьку білу рамку. Основний колір логотипу Bugatti – червоний, що природно демонструє надзвичайну міць, пристрасть і задоволення від водіння. Білий символізує елегантність і благородство, а чорні відтінки – досконалість і сміливість.

 Слово «Bugatti» є вирізане білими буквами з чорними тінями, лежить на червоному тлі в центрі логотипу. Емблема доповнена стильним товарним знаком EB над назвою. Це ініціали великого Етторе Бугатті, засновника компанії.  Він був професійним дизайнером ювелірних виробів і художником. Його артистичний талант мав вирішальне значення у формуванні унікальних і знакових конструкцій автомобілів марки, а також у фірмовому стилі бренду. 

В автомобілях Buggati не було прокладок, тому захисні троси виглядали як мереживні візерунки. Цим пояснюється поява червоних точок на логотипі Bugatti. Інша теорія припускає, що старший Бугатті розглядав автомобілі свого сина як прекрасні прикраси, і точки символізують зв’язок з ювелірними виробами.