Контроль моторного мастила

Мастило — надважливий автомобільний компонент. Дехто вважає, що якщо в автомобіль залито п’ять літрів оливи, тривалий час немає потреби в її заміні або перевірці її рівня. Таке ставлення — помилкове. Характеристики мастила з часом погіршуються, воно може почати протікати тощо. Тому цілком імовірно, що через деякий час інтенсивної роботи двигун втратить не один літр оливи, а це може стати причиною виходу двигуна з ладу.

Ненормований тиск у шинах

Якщо показники тиску в шинах відхиляються від норми, це може спричинити низку неприємних наслідків. Зокрема неправильний тиск підвищує температуру в шинах через посилене тертя з дорожньою поверхнею. В результаті збільшується споживання палива, а гальмівний шлях стає довшим. Рекомендований тиск в шинах можна знайти на сайті та в каталогах продукції шинного виробника.

Охолодження турбіни

Частота обертання турбіни становить близько 200 000 обертів на хвилину, тому в процесі роботи вона дуже сильно нагрівається. Це означає, що їй необхідно охолонути. Коли двигун відключається, мастило не надходить до турбіни, а за умови високої температури турбіни це вкрай небезпечно.

Непрогрітий автомобіль взимку

Непрогрітий автомобільний двигун в холодну пору року може стати причиною серйозних пошкоджень. Допоки непрогрітий двигун досягає потрібної температури, процес згоряння палива буде неефективним. Окрім того, потрібен час, аби мастило змастило двигун. Тому краще прогріти автівку близько однієї-двох хвилин, після цього рушити на невисоких обертах і лише коли температура унормується, можна їхати у звичайному режимі.

Пересування на високих обертах

Під час пересування на високих обертах двигун опиняється під надмірним напруженням і його компоненти рухаються дуже швидко. Звичайно ж, це призводить до їх передчасного зносу. Нормою вважається водіння в межах від двох до чотирьох тисяч обертів.

Навантаження на коробку передач

Багато водіїв тримають руку на важелі перемикання передач автоматично, навіть не підозрюючи, що це може стати причиною передчасного зносу передач. Ручка перемикання підключена безпосередньо до коробки передач, тому будь-яке навантаження передається на важіль перемикання та на коробку. Постійно тримаючи ручку, ви чините тиск, що пришвидшує знос коробки передач.

Навантаження на зчеплення

Чимало водіїв утримують педаль зчеплення під час зупинки на світлофорі. Це найпоширеніша причина його виходу з ладу та одна з причин підвищеного зносу підшипника.

Неправильно обрана передача

Водіння автомобіля на неправильно обраній передачі підвищує рівень навантаження на двигун, що може стати причиною його виходу з ладу. Причому пошкодити двигун може як занадто висока, так і занадто низька передача.

Навантаження на зчеплення

Аби автомобілю не були страшні процеси корозії, його потрібно мити, особливо в зимовий період року. Бруд, різноманітні хімікати та сіль, якими посипають дороги взимку, потрапляють на тріщини та подряпини на поверхні авто й починають роз’їдати фарбу. Тому радимо мити автомобіль два-три рази на місяць.