Розберемо основні причини, чому автовласники більше вибирають дизельні двигуни

  • Хоч дизельне пальне дорожче за бензин та його менше витрачається. На 100 км можна зекономити приблизно 3 л. 
  • Якщо бережно користуватись, то на цьому двигуні можна проїхати до 1000000 км без капітального ремонту.

 Для того, щоб дизельний двигун працював довго, потрібно вчасно проводити діагностику та технічне обслуговування. Це радять робити перед плановим ТО або якщо в роботі двигуна помітили збій. 

 Які є види ТО

 Щоденне ТО — оглядаєте двигун, перевіряєте загальний стан, рівень пального та мастила. 

 Перше ТО — перевіряються паливні вузли, кріплення та чи герметично вони з’єднані. Якщо потрібно проводять ремонт. 

 Друге ТО — перевіряють кріплення та герметичність паливного бака паливопроводів та циркуляції пального. Якщо знайшли дефекти, виводять повітря, промивають фільтри. Інколи замінюють деталі, які фільтрують.  

 Сезонне ТО — зливають відстій та промивають паливний бак. Регулюють форсунки. Знімають та регулюють насос високого тиску та паливний насос. 

 Що особливого в конструкції дизельних двигунів

 Такий двигун технічно нічим не відрізняється від бензинового. Має поршні, клапани, циліндри та інші запчастини. Але клапани підсилені, щоб витримувати більші навантаження. 

  Дизельний двигун немає свічок запалювання. Повітря спочатку стискається, а потім надходить пальне. Від того така система складніша та дорожча.

 В сучасних двигунах можна додатково поставити свічки запалювання. Це допомагає прогрівати пальне та швидше запускати двигун, коли на дворі дуже холодно.

Важливий елемент в системі дизельного двигуна — це паливні форсунки. За ними треба особливо дивитись. За допомогою форсунки розподіляється пальне. 

 Хочете не попадати у форс-мажорні обставини та аварії, тоді вчасно проходьте технічне обслуговування двигуна. 

 Як часто потрібно проходити технічне обслуговування 

 Найголовніше це вчасно замінювати мастило. Фахівці радять це робити після 7 – 12 тисяч кілометрів. Дехто рекомендує міняти вже через 6 тисяч кілометрів. А все тому, що на деяких заправках продають неякісне пальне. 

 Які бувають несправності дизельних двигунів 

 Що в основному може зламатися

Ремінь

Він може розірватися, тому важливо вчасно його поміняти. 

Ланцюг

Потрібно дивитись чи він не розьтягнутий та вчасно його замінювати.

Збій у подачі пального

Побачите дим від випуску відпрацьованих газів. Значить потрібно перевірити паливний насос високого тиску. Це ви можете зробити самостійно. 

Помилка індикатора 

Частіше винуваті свічки запалювання чи електроланцюг. Запускаєте двигун і бачите білий дим із вихлопної труби, значить пальне не спалахує. В такому випадку свічки можна відключити. 

Погано працює на холостому ходу 

Це відбувається, коли кисень попадає в паливну систему. Можете побачити по вихлопних газах — вихлоп буде білого кольору та сильно задимлений. Причина — засмічені паливний забійник чи паливний фільтр. Щоб цього не було потрібно вчасно міняти паливні фільтри.  

Висновки

 Ваш дизельний двигун може служити довго та без перебоїв. 

 Запам’ятайте прості правила:

  • Доглядайте за ним та своєчасно проходьте технічне обслуговування.
  • Не використовуйте неякісні пальне та мастило. Вони забруднюють фільтри, деталі та поршні. 
  • Навіть якщо помітили незначні перебої у роботі двигуна, звертайтеся тільки до професіоналів.