Передньопривідні автомобілі найбільш поширені в асортименті світових автомобільних виробників. Задній привод був змушений капітулювати перед плюсами переднього і нині зустрічається переважно на спортивних автівках. Тож що стало причиною беззастережної перемоги передньопривідних автомобілів над задньопривідними.

Простір у салоні та багажному відділенні

Завдяки передньому приводу побачили світ легендарні компакткари на кшталт Mini та Golf. Задньопривідна комплектація потребує більше місця через поздовжньо розташований мотор, бензобак, який розташовано зазвичай позаду в боковій частині та центральний тунель під карданний вал.

За допомогою переднього приводу вдалося розвернути мотор поперек, позбутися карданного валу та виступу в підлозі. Крім того, бензобак було перенесено під дно автомобіля, що дозволило отримати додатковий простір для багажного відсіку. Такі видозміни сприяли підвищенню безпеки завдяки перенесенню паливного бака за межі автомобільного кузова.

Стабільність руху

Під час експлуатації передньопривідних автівок виявилося, що керувати ними легше, ніж задньопривідними. Річ у тім, що такі автомобілі мають меншу схильність до заносів, особливо на слизькому покритті. Автомобілі ж із заднім приводом вимагають високого рівня володіння кермом під час проходження поворотів, а також не дозволяють надмірно газувати. Навіть найменша помилка призведе до заносу, впоратись із яким буде досить важко навіть досвідченим водіям.

Передній привод стабільно вводить автомобіль в поворот. Причиною заносу передньопривідного автомобіля стане хіба що суттєве перевищення швидкісних режимів і нахабні маневри на дорозі. Навіть новачок за кермом автомобіля з переднім приводом відчуватиме себе впевнено та у цілковитій безпеці.

Краща прохідність

Ще одна беззаперечна перевага переднього приводу — висока прохідність пересіченою місцевістю, нерівними дорогами, стабільне пересування брудними та засніженими покриттями тощо. Якщо задньопривідна автівка «забуксувала», то просто так з місця вона вже не зрушить. У передньопривідному автомобілі колеса можна повертати праворуч та ліворуч, шукаючи нову точку зчеплення.

Завдяки більшому притискному зусиллю, що чиниться на передні колеса (важкий двигун тисне на передню вісь), рівень зчеплення з дорожньою поверхнею набагато вищий. Тому навіть у випадку заносу подолати складну ситуацію на засніжених чи брудних покриттях набагато простіше.

Слід зауважити, що навіть за такої великої кількості переваг передньопривідна комплектація має і свої мінуси, але це вже зовсім інша історія.