1. Сліди масла

Загляньте під машину – сліди масла на коробці передач, задньому мосту і на днищі кузова перед агрегатами повинні бути відсутніми.

2. Течі амортизатора

Ретельно перевірте на предмет течі амортизатори.

3. Стан гумових захисних чохлів

Огляньте стан всіх гумових захисних чохлів, особливо звертайте увагу на чохли приводів коліс і рульового управління. На них не повинно бути розривів. Розрив чохлів приводів легко помітити по слідах мастила, яка в цьому випадку розбризкується по колу.

4. Стан коліс

Зверніть увагу на колеса. Головне, щоб гума була зношена рівномірно, а на дисках не було слідів удару. Якщо диск литий, то після удару в ньому може утворитися тріщина, так як майже всі такі диски досить тендітні.

5. Амортизатори

Використовуючи свою вагу, качніть двома руками кожен з чотирьох кутів автомобіля. Машина не повинна робити другий «качок», якщо амортизатори нормальні.

6. Рульове колесо

Покачайте рульове колесо. Ніяких стукотів не повинно бути.

7. Автомобіль в русі

При русі автомобіля перевірте:

  • прямолінійність руху при відпуску керма
  • прямолінійність руху при гальмуванні і розгоні
  • відсутність вібрацій на кермі і педалі гальма на всіх швидкостях і будь-яких режимах гальмування
  • відсутність скрипів при різких поворотах рульового колеса