1. Перевірте рівномірність всіх зазорів.

Приділіть особливу увагу зазорам між:

  • Передніми крилами і рамкою лобового скла
  • Рамкою лобового скла і капотом
  • Переднім бампером і передніми крилами
  • Капотом і головними фарами
  • Передніми крилами і дверима
  • Боковинами і дверима
  • Передніми і задніми дверима
  • Кришкою багажника і її отвором

2. Структура фарби

Придивіться до присутності відмінностей у відтінку і структурі фарби на різних деталях (шагрень, різниця зерна для “металіків”).

3. Порівняйте поверхні та придивіться до наклейок.

Порівняйте поверхню даху, капота, багажника, дверей і крил. Будь-які наклейки, смуги, написи часто наносяться з метою приховати дефекти кузова.

4. Гляньте за ущільнювачами

При огляді машини злегка відверніть гумові ущільнювачі на склах, кришці багажника, дверях і визначте, чи є різниця у фактурі і відтінку фарби поза і під ущільнювачем. Крім того, слідів фарби, і найважливіше (!) слідів металевого (зазвичай іржавої) або шпаклювального пилу. Такого пилу під і на гумових та пластикових деталях кузова (ущільнювачів скла, молдинги і т.д.) бути не повинно. Наявність таких, однозначно свідчить про кузовному ремонті.

5. Прим’яті грані болтів

Постарайтеся побачити хоча б одну гайку чи болт з прим’ятими гранями або “позаштатний” болт в кріпленнях дверей, багажника, капота, двигуна та інших істотних елементів авто. Це скаже вам, що ці деталі знімалися, і очевидно для фарбування або істотного ремонту.

6. Гляньте під капотом

Відкрийте капот і порівняйте фарбу в підкапотному просторі і на крилах. Поки капот відкритий, уважно огляньте лонжерони. Якщо був удар, і їх витягли, все одно залишаються сліди: збита фарба і “складки” на поверхні металу.