1. Чи є він першим власником машини, або скільки було власників у авто?
Чим менше, тим більш прозора історія авто і менша ймовірність того, що авто має дефекти, через які авто перепродують.
2. Реальний рік випуску
Часто в технічному паспорті вказують +1 рік, якщо попередній власник зміг домовитись в органах реєстрації про видачі тех.паспорт більш свіжим роком. Це було частою практикою, якщо автомобіль вироблявся в кінці року, і спочатку видавався тимчасовий тех. паспорт.
3. Умови зберігання авто
Гараж, вулиця, навіс, стоянка — має значення не тільки з точки зору збереження кузова, а також ступінь зносу двигуна, оскільки запуск двигуна на морозі прирівнюється сотням кілометрів пробігу в теплу пору року.
4. Реальний пробіг
Прямо поставити питання про реальний пробіг, і тут все залежить від Вашого вміння відокремити правду від брехні. Зараз «відмотування» пробігу є загальноприйнятою і недобросовісною практикою. Пам’ятайте, що показники пробігу можна змінити на 99% автомобілів. Тут також обов’язково поцікавитеся наявністю сервісної книжки або можливості отримання видрук робіт з автосервісу, де обслуговувався автомобіль. Якщо при покупці б/у авто з віком 1-5 років, Вам повідомляють, що така книга відсутня, ймовірність того, що дані пробігу змінювали майже дорівнює 100%. Також пам’ятайте, що середньостатистичний автомобіль проходить в рік мінімум 20 – 30 тис. км. Якщо пробіг, в перерахунку на 1 рік становить 10 – 15 тис. км, то вірити таким показникам не варто.
5. Чому продають
Поцікавтеся, чому продають машину і чи не була вона в ДТП. Пам’ятайте, що якщо останній власник проїздив на автомобілі менше ніж рік, то це скоріше свідчить про те, що автомобіль або проблемний, або побував аварії, і продається після відновлення.
“Якщо пробіг, в перерахунку на 1 рік становить 10 – 15 тис. км, то вірити таким показникам не варто.”
За два роки проїздив 20 тис.км. Загалом на машині 152 тис.км рідного пробігу при експлуатації з 2007 року.
Це все відносно.
Взагалі, згоден.